NZLieyana Official <data:blog.pageTitle/> <data:blog.pageName/> | <data:blog.title/>

IMPIAN YANG TAK PASTI


Kadangkala aku terfikir.
Salahkah meraih kemaafan? Salahkah aku lembutkan hati aku biar sekali?
Dari dulu sampai sekarang. Aku tak faham.
Apa yg kau inginkan?

Allah. Mengapa sukar  untuk faham satu hati ini?
Ku akui. Dulu aq marah. Aq mahu pergi. Kerana aq kecewa.
Ketenangan yg Kau beri ... Perancangan yg Kau lakukan.
Segalanya yg terbaik untukku. Kan Tuhan?

Betul cakap ibu & ayh.
Jgn prcya kan mereka. Belum tiba masanya.
.. kdng2 . Aq terfikir. Bestnya.. bercinta mcm dlm tv tu.. Mcm dlm novel..
Sweet. Hari2 jumpa. Gduh2 syg. ..
Tapi semuanya......mimpi... ... 'Dh ina syg, belum tiba lg'

Aku pun ad mmpi jgk. Nak epykan semua org.
Lgi2 org yg aq syg tu.. . Tapi... tak perlah..
Aku sedar. Aq bukan yg baik dimata mereka. Aku minta maaf pun macam aq ni keji sgt je...
Kat sekolah.. aku jd bhan.. mcm org bdoh je. Semua org mainkan aq.
Bila dgn kau.. aq mcm x bhrga lgsung .. Keji sgt k aq ni? Klu aq tau ini semua salah... aq x nk smua ni.. aq x minta smua ni tjdi .. :'( *sbarlah hati*

Allah. Tolong bawa aku pergi. Aku tak mahu disini. Aku x kuat. Kalau boleh, aku x nk ingt apa2 pun. Xnk. Aq x snggup. Izinkan aq pergi. ... ... ...

Now... no more love. No more play. Aq xnk jd seorg yg bdoh dpn mata korg. Aq xnk jdi org yg keji dpndng org. I  not want it anymore ! mungkin kau bole pjak aq bila aq lemah. Saat aq bangkit, akan ku pastikan ia tidak akan berlaku.

"Syg, sy yakin awk kuat" .. bestfriend. Aku rindu skongn kau. Teramat sgt. Hmm.
Tapi ALONE IS ALONE .
Right? Xperla..

Org2 yg aq sayang.. tau x. Aku punya satu impian. Satu je yg aq mnta . And aq berdoa. Agar ia jdi kenyataan. Aq xminta lebih pun. I just want to BE A PRINCESS IN UR HEART. Hanya itu. Tapi aq sedar. Mungkin itu impian yg x pasti tercapai. Wasalam.

Labels: ,



0 Comments:

Post a Comment



السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Welcome to NZLieyana Official Blog. I'm Nur Zulieyana. Just call me NZ or Lieyana. I'm sweet 19. Diploma in Mathematical Sciences, UitmJ. Blogging since 2012.



 Online Users
Email: nzlieyana@gmail.com


"Jangan berhenti untuk berusaha kerana Allah sentiasa memberi kejayaan keatas apa yang kamu usahakan"